Syukur

Assalamualaikum

Syukur alhamdulillah..my sis dah selamat menjalani pembedahan untuk membuang kanser payudaranya atau (mastektomi). Sekarang ni my sis dah stabil n nampak macam ok..tapi hanya tuhan saja yang tahu apa yang dia hadapi sekarang..sebabnya..berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul..buat masa ni my sis masih lagi kt hospital dan dah dua malam juga aku tidor kat sepital temankan my sis...maybe dalam sehari dua lagi bolehlah keluar hospital.
Dalam masa seminggu ni memang tak merempitlah aku (dont get me wrong okeh) merempit adalah istilah rock bagi tukang jahit hehehee...Hari ahad ni my sis sepatutnya jadi pembantu kat majlis kahwin anak kawan dia tapi tak taulah boleh pegi ke tak memandangkan dia baru lepas opret....Dah tu baju kenduri my sis yang kawan dia bagi tu (pakaian yg ala2 seragam kononnya) aku yg jahit, baju dah siap tapi kain tak siap2 lagi...InsyaAllah malam ni nak siapkan. Aku pun dah rindu nak menjahit ni........Dah nanti aku uploadkan....
Oh yer... malam ni aku dah tak perlu tidor sepital dah ngehngeh...my sis dah suruh pulang balik pass penjaga..dia kompiden sangat dia boleh balik ari ni (jumaat 1.6.12) hope soooooo.........sampai sini jer buat kali ni daa......

No comments: