Chocolate Crazy Moist

Assalamualaikum dan salam sejahtera...syukur alhamdulillah berkat dorongan incik suami dan juga sahabat, aku dah mula buat bisnes kecik2, aku start buat bisnes homemade cake. Sebagai permulaan aku just ambil tempahan untuk buat chocolate moist cake dulu...in sha Allah lepas ni tempahan untuk kek, cup cake dan tart juga akan dibuka dalam masa terdekat..harap2 akan mendapat sambutan yg menggalakkan. So sesiapa yang suka makan kek coklat moist tapi malas or takde masa nak buat, bolehlah sms atau hubungi Nor di no 0172406587 atau bleh wassap 01121284483 untuk tempahan atau sebarang pertanyaan okeh...Chocolate Moist Cake yang ini memang crazy moist tau rugi tak cuba dijamin puas hati...pelbagai lagi saiz dan harga akan diupload kemudian. Oh  yer..untuk   bisnes kek aku yang tak seberapa ni boleh singgah ke blog baru aku yer SweetManisCakes 




No comments: